EFIT (Ett Foto I Timmen)

Jag skriver inte så ofta här, men här kommer ett livstecken. =) Jag har haft EFIT (http://ettfotoitimmen.se/) idag och fotat min söndag. Tyvärr blev inte dagen sådär jätteintressant, jag har varit trött efter att ha varit ute och roat mig igår och mest gått hemma och städat lite burar och sådär medan Johannes (sambon) pysslat lite i lägenheten. Så det blev mest djurbilder. Men men, så är livet ibland.


Kl 11. Jag var som sagt ute och roade mig igår, så det blev en sen morgon idag. När jag väl rullat ur sängen så var det såklart dags för morgonkaffe, eller förmiddagskaffe som det nu blev…



Kl 12. Så här bor mina nya möss medan de är lite i karantän innan de får flytta in i samma rum som de andra smådjuren, jag tycker det är riktigt fint att ha dem överst på hyllan sådär.


K
l 13. Hundarna som sovit hos mina föräldrar kom hem.


K
l 14. Jag har väckt Nikkor för att hans bur ska städas, han är lite lagom glad på mig…


K
l 15. Lite oplanerad eftermiddagsmat, om inte det som man skulle ha i affären finns, då får man ta något annat. Detta är någon rökt skinkbit med smör och ost på.

 


Kl 16. Jag städar dessa två sötnosars bur. Flickan övers har jag köpt från Frida i Göteborg, flickan nederst är född hos mig.



K
l 17. Är klar med burstädning och umgås lite med djuren, här är Mist som jag hoppas ska bli mamma natten mellan torsdag och fredag, jag tycker allt hon ser ut att vara rund om magen.

 


K
l 18. Hundarna fick en ovanlig godbit idag, varsitt märgben. Nemi har tagit sönder sina tänder en del på så här hårda ben, så det är sällan de får sånt här, men idag blev damerna lite bortskämda.


K
l 19. Vi lyssnar på podcast och har lite paus, jag spelar Clash of Clans på telefonen och Johannes spelar Minecraft på datorn.


Kl 20. Vi äter jättegod kvällsmat (kokt kyckling) och ser på How I met your mother.


K
l 21. Detta får bli dagens sista bild, jag och tjejerna på väg ut på kvällspromenad.

Detta inlägg publicerades i EFIT. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till EFIT (Ett Foto I Timmen)

  1. Pingback: EFIT (Ett Foto I Timmen) | Uppfödare av guldhamster i Varberg

  2. Anna skriver:

    Bläääääää för råttor!

    Måste erkänna, att ja kisade när jag såg vad din efit innehöll föe djur.

    // Anna

Lämna en kommentar